KONTOVERIFIKATION - FAQ
Allt du behöver veta för att verifiera ditt konto på Mr Green
VARFÖR MÅSTE JAG SKICKA IN DOKUMENT?
Dina dokument hjälper oss att skydda både dig och oss från potentiellt bedrägligt användande av din identitet och/eller tillgångar. Vi använder dokumenten för att verifiera din identitet, ägarskap av det betal- eller kreditkort som används för insättningar på ditt konto och för att säkerställa att utbetalningar går till rätt mottagare. Vi kan även kräva dokument för att erbjuda högre insättningsgränser när det är tillämpligt.
HUR SÄKERSTÄLLER VI ATT ÖVERFÖRINGSPROCESSEN ÄR SÄKER?
När vi tar emot dina dokument, bevarar vi dem elektroniskt på en trygg plats, med stränga restriktioner. Endast ett fåtal betrodda personer har åtkomst till dina dokument. Vi tar din integritet och säkerhet på största allvar och tillämpar därför strikta regler för att skydda dina uppgifter.
VILKA SLAGS DOKUMENT BEHÖVER JAG VERIFIERA
I vissa situationer kan vi komma att kräva att du skickar in några eller alla av de dokument som anges nedan:
- KOPIA PÅ ID-HANDLING: Det kan vara en kopia av ditt pass, körkort eller nationella ID-kort. Det vi specifikt behöver är sidan med foto på ID-kortet för vår verifieringskontroll. Kontrollera att ditt namn, foto och din signatur syns på dokumentet.
- KREDIT-/ BETALKORT: En kopia av fram- och baksidan av det kredit- eller betalkort du använde för insättning. Kontrollera att alla uppgifter är tydliga så att vi snabbt och korrekt kan genomföra verifieringen. Av säkerhetsskäl ber vi dig maskera de mellersta åtta siffrorna på kortets framsida och den tresiffriga säkerhetskoden på kortets baksida. Kortet skall också vara signerat.
- ADRESSBEVIS: Detta kan skickas i form av en faktura för allmännyttiga tjänster eller ett kreditkortsutdrag. Det ska vara ett aktuellt dokument, där hela ditt namn och adress, som du registrerat hos oss, framgår. Om du tillhandahåller ett kreditkortsutdrag ber vi dig maskera de mellersta åtta siffrorna av kreditkortsnumret.
- ANNAN DOKUMENTATION: I sällsynta fall kan vi också begära ytterligare dokument som inte finns med i ovanstående lista.
HUR VERIFIERAR JAG DOKUMENT?
Du kan ladda upp dessa dokument direkt via kassan i ditt konto genom att följa dessa enkla instruktioner:
- Logga in genom att ange användarnamn och lösenord
- Från lobbyn navigerar du till kassan, och sedan till 'Insättning eller Uttag'
- Klicka på ”Ladda upp dokument”/ ”Verifiera ID”
- Filen måste vara i något av följande format: JPEG, EXIF, TIFF, RAW, PNG, GIF, BMP, PPM, PGM, PBM, PNM, ECW, PDF, SVG, JPG
- Filerna får vara högst 10 MB stora
Har du problem att komma åt ditt konto? Använd vår säkra länk för att skicka de begärda dokumenten klicka här.
Du kan också kopiera och klistra in denna länk i din webbläsare: https://www.safe-cashier.com/Account/Login?brandid=81.
Nästa steg är att skriva in ditt användarnamn och lösenord. Sedan kommer du att guidas genom en enkel process för att ladda upp de dokument vi har bett om. Det är smidigt och rakt på sak, vi är här för att göra det så enkelt som möjligt för dig.
VEM SKA JAG KONTAKTA OM JAG HAR YTTERLIGARE FRÅGOR?
Vårt dedikerade medlemssupportteam är tillgängligt dygnet runt, alla dagar i veckan, för att hjälpa till med alla frågor du kan ha gällande uppladdning av dina dokument. Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp. Vi finns både över Live-chatt, mejl och telefon.
Har du frågor eller behöver hjälp, besök vårt HJÄLPCENTER.
SÄKERHETSPOLICY
I vår säkerhetspolicy nämner vi att som medlem hos oss kommer du ibland att behöva dela vissa dokument med oss. Men oroa dig inte, det är bara en del av hur vi ser till att hålla både dig och våra spelsidor säkra och skyddade från nätbedrägerier. Vi gör detta för att skapa en trygg och säker spelmiljö för dig.